Breaking news

Dagens nöjesnyhet på morgonnyheterna var att den svenska prinsessan och hennes svenske pojkvän hade brutit förlovningen.


De visade en mängd bilder på den vackra prinsessan och tyckte att det var synd att de var så länge sedan det var ett svenskt kungligt bröllop. De nämnde bara lite kort att Victoria ska gifta sig och sen hade de en lång utläggning om att alla svenska namn låter likadant: Bergstrom, Stromberg, Stromstrom osv...

Det får bli min nyhet på Media relations som jag har om en stund. Vi sitter på Uni och väntar på dagens föreläsningar och sen stannar jag nog kvar här och pluggar lite inför mitt exam på fredag och väntar på att David ska bli klar med sina föreläsningar för dagen.

Jag har även ett tack att dela ut till VI Hornstull och den mycket välkomna semesterersättningen! Nu håller vi oss flytande ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Emma

...engstrom, sjoblom... haha, kul att ni blir uppdaterade om såna viktiga nyheter här hemifrån via australiensk tv! Är det nyhetstorka i australien eller?

2010-04-28 @ 12:24:37
Postat av: Chriss



Hello love!



Ja, i morgon, torsdag fm blir det super med en Skype-date!

2010-04-28 @ 12:24:45
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0