Du har så rätt Ledin

Inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar... Där tog texten slut för vår del, det där med glass och sandaler av plast har vi i och för sig också gjort om man ser Havaianas som plastsandaler men inte idag.

Idag har vi vart på Uni och David försökte hjälpa mig att skriva ut flyers i färg vilket inte var det lättaste om man ville ha flera på samma sida, som tur är var han lite mer tecknisk än vad jag är och har ett lite större tålamod... det blev toppen!

Ariel Baye Caine, Vote 1 var typ det som var grejen på dem och lite snack om fler poliser och plastmuggar på krogen, Queensland it's our future är vår slogan. Vi bjöd på punch och kakor och delade ut flyers och sen så blev jag intervjuad av tidningen och det var bara före själva examet som inte var omöjligt men väldigt mycket att hinna skriva på 1 och en halv timme... Alltså detta är för min Campaign Strategies kurs och inget random jag gör bara för att det är kul;)

Vi pluggde en stund innan och David pluggade under mitt exam men innan hann vi äta lunch



Vi pluggade en stund till och drack en flat white och David skulle naturligtvis ha den största som fanns tillgänglig;)




Se så duktigt han pluggar, det kommer gå toppen imorn, synd bara att han måste upp så tidigt (6am), ni vet bussarna här går inte så ofta på lördagar.



Imorn efter Davids exam ska vi på stranden, ska tydligen bli 28 grader och sol, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0