Ethos, Pathos, Logos & Macro

Idag har vi varit på Uni för tutes på förmiddagen och åt en fantastisk lunch på Koala Café, kycklingburgare med klyftpotatis, gott och billigt!

Vi tänkte sen att vi sitter kvar här och pluggar för för lite miljöombyte men icke, det finns inte en ledig stol på hela Uni så vi åkte hem...

Det blev inte riktigt hem utan vi pluggade en stund på Starbucks, jag tyckte det gick mycket bra men David kunde inte konsentrera sig riktigt, så vi bytte plats igen...

Jag kan nu Ethos, Pathos och Logos utantill och David har koll på alla Macro grafer (enligt honom själv, förhoppningsvis) så vi är all set inför våra exam;) Jag går inför den positiva approachen att allt går bara man vill men David är mer skeptisk men jag ska nog omvända honom...

En liten stund på balkongen blev det i alla fall idag, med betoning på liten.



Havet såg mycket lockande ut när det var sådär stilla, väldigt sällan det är det faktiskt, oftast svallvågor.

Såg att det skulle bli 19 grader i Svedala i helgen men det tror i inte på...


Kommentarer
Postat av: Chriss



Har hört att det ska bli minst 20 :P. I hope...



En liiten stund på balkongen är i alla fall bättre än ingen :).



KRAM!

2010-04-30 @ 08:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0