To the beach, back in 5

Sitter på Uni och väntar på veckans sista föreläsning...

Det är varit mycket denna vecka och inte blir det bättre med nästa men sen ska det väl lugna ner sig lite. Det är mid-exams och alla ligger under 2 veckor.


Såhär har veckan sett ut, vi har knappt lämnat lägenheten om man bortser från när vi har varit på Uni. Davids ordspråk är: ju mer papper man har framme, ju bättre pluggar man;)



Idag tog vi dock oss en fem min på stranden...



Det är ju inte så långt men vi har bokstavligen bara lämnat lägenheten för att handla mat och åka till Uni.



Liksom bara att slänga på sig en skjorta och å ner till beachen, inte lika pitoreskt som Långholmen beach men varmare i vattnet. Det var en gubbe som tyckte jag var lite sjopig och rädd för vatten (vågorna är riktigt höga) i alla fall så skvätte han på mig och skrattade gott...



Detta var lunchen, man köper sushin i hela rullar här men det är ganska billigt och gott så vi unnade oss det idag innan vi åkte tillbaka till Uni.

Så nej vi har inte dött här borta bara haft otroligt mycket att göra och det är inte över än, men jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera.

Vi hälsar även vårt nya fan Britt hjärtligt välkommen till skaran och ser fram emot skypedaten...

Kommentarer
Postat av: Chriss



Ah, skönt att få livstecken från er :P.



När ska vi boka en date då ;)??



Jag har i och för sig tentavecka nu så vi kanske får hålla oss lite till :)

2010-04-23 @ 11:44:30
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0