Hongkong

Resan så här långt har gått alldeles utmärkt, äcklig mat och skrikande barn, med sömn är överskattat. Vi sitter nu och tar igen oss i en orange fåtölj på flygplatsen i Hongkong. Ska försöka se om vi hittar något ätbart innan det är dags för sista flygningen till Brisbane. Alla svenska tjejer på planet har leggings i ett silkigt material så jag vet inte om det är något som jag missat... David är trött och vi har just bemästrat de självspolande toaletterna, (Jag är nog ännu tröttare). Det är ju kul att ni inte är online på skype;) Nu ska vi äta innan jag ska försöka lura med mig David in i sminkshoppen. Må så gott så länge så hörs vi när vi är framme down under!

Kommentarer
Postat av: Emma

Självspolande toaletter? Det är ju sådant som funktionshindrade personer får i sverige. Intressant, jag säger bara en sak: Kineser...

Jag sitter nu i er lägenhet och känner mig som hemma! Har rotat runt i alla skåp och hittat chips och annat gott! Jag glömde att köpa tandkräm så det måste åtgärdas! Mitt underlakan var för litet också. Det känns väldigt tomt här utan er men jag tycker att det är jättekul att ni är ute på äventyr!

David, se till att Jenny inte dricker för mycket vin på flyget ;)

Ha det gött! Puss puss!

2010-02-04 @ 17:43:46
Postat av: Emma

konstigt, min fina kommentar försvann... Jag skriver om den!

Självspolande toaletter? Det är ju sånt som handikappade personer får i sverige. Kineser är konstiga, det har vi alltid sagt.

Jag sitter i er lägenhet nu och känner mig som hemma. Jag har rotat i alla skåpen och hittat kvarlämnade chips och annat gott! Nice! Jag glömde dock att köpa en tandkräm på vägen hit och det måste åtgärdas, ut i snöstormen! Sen var mitt lakan till sängen alldeles för litet, jag får ligga stilla och sova. Det känns tomt här utan er men jag tycker att det är jättekul att ni är ute på äventyr!

David, se till att Jenny inte dricker för mycket vin på planet nu ;)

Ha det gött! Puss puss!

2010-02-04 @ 17:56:17
Postat av: Emma

Haha! Jag och datorer, nu är ju min gamla kommentar där. Jag fattar ingenting! Den var borta nyss. Mystiskt. Typiskt mig. Aja, det är väl kul att läsa samma sak två gånger? Kanske att man kan ta bort en? Men det fattar jag inte hur man gör. Nä nu ger jag upp. Tandkrämsinköp står näst på schemat!

Puss!

2010-02-04 @ 17:59:23
Postat av: Miranda

Hejsan! Vilket universitet ska ni plugga på? Ska bli superkul att läsa, har ju själv planer att sticka ner till Brisbane och plugga i sommar!

2010-02-04 @ 20:48:40
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Chriss



Ni är en bit på väg i alla fall - ni borde ha bokat barnfritt flyg :P. Man kan välja det som ett tillval till vissa destinationer, sjukt skönt på långflyg :P. Usch, du får se till att köpa ett par bra öronproppar och nån form av ögonbindel så du slipper eländet... Hälsa David och hoppas att nästa flygning går bättre!



Puss & Kram!

2010-02-05 @ 10:18:36
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Syster

Hallå där!



Har messat er som en galning men inte får man något svar.. Känns skönt att se att ni kommit till Hong Kong i alla fall :-)!



Ni måste höra av er så fort ni kommit fram!



Stor kram!

2010-02-05 @ 12:29:06
Postat av: Anneli

Hej på er!

Skönt att veta att ni kommit fram m resväskor och allt, fixade tullen också :-) Vi laddar för Melodikrysset och sen skidåkning på isen. Vi har varit inne på Skype och det var ju kul att ni var på!!??

Lycka till med bostadsletandet!

Kramar från oss!

2010-02-06 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0