Lobsterlooken

Idag var vi i en och en halv timme på stranden och nu e vi totalt röda på ryggen men vi hade smörjt in oss jättenoga men det räckte tydligen inte... Stranden är jättelång och superbred och det finns badvakter överallt som skriker om att man ska "swim between the flags" och det gör vi naturligtvis. Vi är ganska bleka på stranden men det ska bättras i långsammare takt, vi lovar.

Var sedan på banken så på måndag ska vi dit och fixa bankkonto så att vi slipper betala avgift vareviga gång vi använder pengar.

Idag har David äntligen fått en riktig kopp kaffe för det är lite tricky här att få tag i det. vi har ingen bryggare så vi var på Starbucks. Smakar ungefär som på 7eleven så det var väl ingen höjdare men D sken som solen!

Middagen bestod av en grekisk sallad som faktiskt blev helt fantastisk, var tvugna att gå i delidisken för att köpa feta men det blev inte dyrare än hemma.

Fick en lapp i dörren om att de ska visa vår lägenhet på söndag men vi ringde om det och de ska inte vräka oss utan det skulle bara visa badrummet för nån så vi skulle inte oroa oss, knäppt!

Nu ska vi snart sova för imorgon är en ny dag och man vet aldrig vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Emma

Var kaffet på starbucks ingen höjdare? Men jenny, varför skulle vi alltid dricka kaffe på starbucks då? Jag minns det som utsökt! Jag lovar att jag ska gå till teknikmagasinet snart, jag måste bara orka ta mig till ett... Sen kan vi prata! Ha det bra och tänk på det tunna ozonlagret, kom inte hem med konstiga födelsemärken. Sov gott nu. Själv ska jag äta lite lunch för att sen släpa mig till jobbet. Ha det bäst! Pussar

2010-02-12 @ 12:22:50
Postat av: Chriss



Good for him :P! Jag har helt klart sympati med er!



Haha, ja, kräftlooken har man ju kört med själv några ggr. Det kan ju vara rätt så fräsigt :P. Men bättre det än ingen sol och bränna alls :P. Haha, fy fan. Antar att magen knep rejält innan ni ringde ang brevet. usch, ni som inte skule oroa er för massa saker nu innan skolan drar igång! Hoppas att det inte blir något strul för er nu.



Feta från deli-disken... låter inte som att det går särslikt mycket nöd på er. Kramar från snö och minusgrader!

2010-02-12 @ 17:47:40
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Linda

Å vad härligt med sol! Lite bränna låter som ett lyxproblem...



Själva ska vi rensa vinden idag Det ska bli mindre kul kan jag säga. Men men, lika bra att göra det nu så behöver man inte göra allt det jobbiga när man väl flyttar. Dock går det trögt på bostadsfronten. Vi hittar inget bra - mycket trist.



Belöningen efter dagens jobb är i alla fall en ny dator så Fredrik är mycket taggad! Vår har ju lagt av och kunde mot slutet inte klara av de enklaste uppgifter så nu ska vi slå till. Och därefter blir det Skype! Har inte haft någon bra dator att installera det på men snart så. Längtar efter att prata med er!



Ha det så bra så länge!



Kramar från syster yster

2010-02-13 @ 12:20:03
Postat av: Niclas

Hej D och J!



Bra att ni har hittat lägenhet. Utsikten ser HELT OK ut! Så skarpa som ni är är jag säker på att ni fixar ett bra schema ändå. Min erfarenhet säger mig att man får va lite gå-påig (på ett schysst sätt) för att det ska hända något =) Jag är lättat att David äntligen fått ordenligt Java. Hur klarade du dig så länge!?



David: Väntar på bildbevis på att Surfaren har intagit Surfer's Paradise

Jenny: fråga David om råd när det gäller riiiiiiktig lobsterlook. Han har rutin =)



Ta hand om varandra.

/Niclas

2010-02-13 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0