Raindrops keep falling...

Idag regnar det, och det med besked! Börjar bli lite tröttsamt med detta regnande... Vi tänkte att vi pluggar tills det slutar men det gjorde det aldrig så vi fick rusa över gatan och handla middag innan affären stängde. Detta betyder att vi var ute och gick i ca 10 sekunder men blev ändå plaskblöta.

Vi har alltså inte gjort annat än att plugga, D macroeconomics och jag consumer psychology, mycket spännande. Jag har även upptäckt att jag har en clash i mitt schema vilket betyder att jag har en tutorial och en lecture samtidigt. jag var ju till och med hos studietjejen och hon kollade så att det inte var nåt fel. måste fixa det på måndag, hoppas det löser sig!
Ska äta lite risotto nu innan det är dags för melodikrysset och sen ska vi tvätta!
Synes!

Kommentarer
Postat av: Mange

Ni ska ju ha soooool hela tiden! Dejv jag ska försöka fixa musiken sen. Använder bara spotify så jag har tyvärr inget nerladdningsprogram. Du får hålla tillgodo med youtube :)

Ha det fint!

2010-03-02 @ 13:18:53
Postat av: -Amanda J-

Good Day Mate!!!

Vädret kanske inte är det bästa just nu, men gött att ni håller er positiva och busy med skolan. Helt otroligt, idag skiner solen från klarblå himmel här :) Jag kommer knappt ihåg senaste gången det hände... Jag hoppas allt flyter på fint för er. Jag tänker på er. Kramar <3

2010-03-03 @ 10:41:23
Postat av: Chriss



Nu är eran blogg-design-guide klar!



Ska bara göra om den till en pdf och sedan skicka :)

2010-03-03 @ 11:32:50
URL: http://chrissanabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0