The coffee plunger

Dagens nyhet är att vi har investerat i en presso så nu har vi just avnjutit en magnefik kopp kaffe, smakar som hemma!
Dagen började med att jag skulle ta min vanliga powerwalk och jag smorde noga in mig i solkräm och det var varmt i ca 1,5 km innan det helt plötsligt utan förvarning kom ett stort svart moln och det började ösregna (Skyfall) jag blev helt dyngsur på 2 röda och fick försöka skydda ipoden bäst jag kunde... När jag kom hem låg david fortfarande och sov och undrade varför jag var så blöt?
Vi hade tänkt att åka och kolla i ett shoppingmall idag för det var ju regn, men här vänder det fort så när vi kom till busshållplatsen så var det riktig hett så vi gick till stranden istället...
Och nu kommer det konstiga, hör och häpna, David har läst en bok (Snabba Cash) hela dan och han har vart helt fast, den måste vara bra?
Har vart nåt strul med skype idag så vi har inte kunnat prata med er men det är säkert bättre imorn.
Ha det så bra i snökaoset så hörs vi imorn och då ska vi berätta om orientation som vi ska på imorn.

Kommentarer
Postat av: Chriss



Härligt med kaffe!

2010-02-21 @ 11:25:12
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Tompa

Har David läst ur en bok självmant? Nä jag tror jag svimmar... :)

Grym bok som faktiskt är värd att se som film! Rekomenderas, men först EFTER du läst boken D, så inget fusk! ;)

Stackars J! Jag tycker du e grym iaf som orkar hålla igång så mycket med en sån soffpotatis till sambo.

Idag har jag åkt 1,5 m puder hela dan i Kittelfjäll. Magiskt! Kommer ha grym träningsvärk imorn.

Ha det bäst där borta! Vi MÅSTE höras på Skype...

Kram

2010-02-21 @ 23:58:20
Postat av: Mange

Nu så ska även jag kommentera!

Har precis avnjutit en mkt god lunch på kontoret. Hängde med Jonna och fotade Fredriks och Lindas lägenhet. Kommer bli riktigt bra det där vill jag lova! :)

Grymt med kaffet, David behöver det så att han håller sig vaken! Tycker att du är duktig som är ute tidigt Jenny. Hoppas att ni följer OS också, det går bra nu!

Hur har det varit i skolan idag då? Såg att det hade varit ”infomöte”. Har ni något pluggsug eller är det bara semesterkänslor?

Forza!

2010-02-22 @ 14:08:25
Postat av: Anneli

Keep on walking Jenny!

Och du David - du får nog snart påbörja försäsongsträningen så du inte "växer" ur badshortsen :-)

Det är iaf inte särskilt synd om er trots lite regn emellanåt så har ni ju det varmt och skönt. Ska vi "powerwalka" här så får det bli i polarutstyrsel annars finns det risk att man fryser ändan av sig!

Hoppas att Skype ordnar till sig, det gick minst sagt hackigt senast.

Lite OS info till sist - Sverige tog ytterligare ett silver i damernas sprintstafett ikväll, nu har vi massor(7st) medaljer.

Kram

2010-02-23 @ 00:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0