Hervey Bay

Idag var det sol när vi vaknade, jippi!

Vi satte oss i bilen för att åka till Hervey Bay...
Det är en sömnig liten håla där man ska se på valar och fiska, det finns dock en mysig strand men när vi kom fram så var solen nästan i moln;( Några solminuter hann vi dock med



Vi har inte hunnit mycket mer än att åka bil, tanka (vi träffade en gubbe som var väldigt intresserad av hur mycket bensinen kostade i Sverige) För er som vill veta det så kostar bensinen 129 cent/liter vilket är ca 8 kronor.

Till middag blev det Thai take away med värmeljus i bilen, mysigt!



Mysfaktorn är hög i vår bil, husvagnsfolket med flatscreen vet inte vad de missar...

det blev Sunes sommar igår, får se vad vi hittar på idag, det är faktiskt ganska mysigt att ha "filmmys" i bilen och som sagt det finns inte mycket att se här en kväll, det fanns en nattklubb men den var stängt. Imorn ska vi upp tidigt för att åka till Rainbow Beach.

En annan grej jag kom på är att det är mycket mygg, jag har säkert fått 30 myggbett redan och killarna har inte fått ett enda, jag måste ha gott blod;)

Kommentarer
Postat av: Tompa

Tulo mellan knäna Forre...ja du vet mycket väl vad jag talar om! :P

2010-07-16 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0