Bio

Vi har haft en slappdag även idag. Åkte till Pack Fair för lite bio, jag fick välja; Sex and the City 2. David var lite nojig över att han var ända manliga biobesökaren men grabbarna rullade in och det kom till och med två killar tillsammans utan tjejsällskap.

För att göra det klart så protesterade inte David över mitt val och filmen var inte sämre än den första om ni frågar mig. Men det är fortfarande ett mysterium för mig hur de har råd med alla fantastiska kläder...(jag vet att det inte är på riktigt men ändå)



Kvällen har vi spenderat med att slappa ännu lite mer, vi har ju semester!

Kommentarer
Postat av: Tompa

"David var lite nojig över att han var ända manliga biobesökaren men grabbarna rullade in och det kom till och med två killar tillsammans utan tjejsällskap". Kan det tänkas att dom två sista kom i sällskap av varandra? David och hela Beach-gay communityn kikar på bio... :P

2010-06-30 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0