Finals

Idag har jag haft mitt första final exam i Marketing i Shark's convention center vilket var lite trixit för ingen visste var det låg och kartan var lite sisådär svår att greppa. Man skulle kunna ta 709:an men vi litar inte på bussarna här så jag och ett gäng från Surfers tog en taxi, ca 35 kr var, så det var det värt...

Jag hade nog pluggat rätt bra och på rätt grejer så jag tror att det gick ganska bra kanske, måste bara ha 7% rätt för att klara kursen så det ska nog gå vägen. jag övade mest på hur man skulle svara för de vill att man ska svara i punktform och gärna stryka under det som är viktigt, de vill alltså inte behöva anstränga sig så värst mycket själva...
Jag fick som vanligt hjälp med att fylla i alla saker rätt, det är ju ingen som förklarar hur man ska göra, man ska tydligen kryssa i vilka frågor man svarar på i vilket häfte även om jag hade skrivit fråga 1-5 lite längre upp och sen ska man skriva hur många häften man använder även om man måste använda två, mycket med det jordiska;)



Här är mina imponerande sammanfattningsanteckningar om ni frågar Peter, han var mycket imponerad och tyckte att jag skulle sälja dem vidare;) 30 sidor marketing, det är inte så mycket om man tänker på hur många hundra sidor jag kortade ner...

Imorn ska David ha sitt första exam i Micro och han pluggar duktigt så vi hoppas det går bra, fingers crossed!


Kommentarer
Postat av: Syster Linda

Å vad ni är duktiga! Och snart är ni helt klara där borta! Man fattar inte att tiden går så snabbt. Det är både bra och dåligt... Själv ser jag fram emot min "långledighet" och nu är det bara en liten vecka kvar. Galet. Och sen kommer ni hem - det blir mysigt :-).



Stort lycka till nu! Tänker massor på er.



Stor kram

2010-06-15 @ 13:38:48
Postat av: Anonym

2010-06-15 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0