Niclas

Vi kan nu berätta att imorgon bitti, tidigt anländer Niclas Forsman till Gold Coast för att semestra med oss.

För er som inte känner honom kan vi berätta att det är en mycket sympatisk ung man med klara visioner för framtiden.

Han är lång och ståtlig och endast 24 år ung har en lång och gedigen utbildning i bagaget.

Våra planer för framtiden är att ha en fantastiskt kul månad ihop här Down Under innan vi återvänder till Svedala.

Vi ska som vi tidigare nämnt först ta en tur ner till Melbourne och Sydney och för det tillfället har jag idag köpt strumpbyxor (det är kallt där).

Sedan bär det av på den stora färden upp mot Cairns i vår förhoppningsvis ”rullande” Wicked Camper.

Hur vi ska lyckas sova i den förblir ett mysterium, jag och David är relativt små men Niclas är nästa två meter.

Så nu är det bara för er att luta er tillbaka och njuta av våra strapatser längs Australiens östkust.

Förhoppningsvis kommer detta innebära en toppnotering i kommentarer;)

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Va kul det ska bli att följa er resa på bloggen! Jag har nu förberett mig och tagit fram "ICA bokförlags stora världsatlas" och slagit upp sidan med Australiens östkust. Så nu är jag redo att följa "The Wicked Camper" på resan genom Gympie, Gin Gin, Mackay, Yabulu till Cairns. Ha det bra i Melbourne och Sydney! Hälsa Niclas!

Kram

2010-06-29 @ 09:27:15
Postat av: Syster Linda

Här kommer mitt bidrag till toppnoteringen :-)!



Fy bubblan vad härligt med en långresa! Tror ni kommer få ett riktigt äventyr, hehe. Här hemma är det inte mycket till äventyr kan jag säga. ÄN... Det är jättefint väder men jag är mest inne i lägenheten och pular. Men det är ganska skönt så jag klagar inte!



Ska bli himla spännande att få höra hur ni har det och vad ni gör!



Kör försiktigt!



Massa kramar

2010-06-29 @ 10:56:43
Postat av: Tompa

Älskar att den heter Wicked Camper! Känns som om dom berömda Magic Mushrooms inte är långt borta... ;)

2010-06-30 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0