Semesterfirare



Det är jag det!

Jag har idag försökt att slappa eftersom att jag skrev min sista final igår kväll, den var inte alltför lätt men jag hoppas det gick vägen. Slappa är inte riktigt min grej så jag försökte att läsa en bok och så tog jag ju givetvis en promenad på stranden. Vilket var jättejobbigt för det blåste riktigt snål motvind.

Jag försöker att inte njuta för mycket då David har sitt sista final på torsdag, han tycker att jag ska ha tråkigt så som han har det;) Därför har han varit i skolan idag och pluggat för att inte störa sig på mitt slappande...(för att jag skulle kunna slappa i lugn och ro)

Kommentarer
Postat av: Chriss



Gud så skönt för dig! Ja, vi har haft det jättebra. Absolut, på torsdag fm passar för mig om det funkar :).

2010-06-22 @ 10:30:03
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Linda

Å vad härligt! Det är så underbart när man skrivit sin sista tenta. Jag förstår precis hur du känner dig :-). Själv börjar jag också se ledigheten närma sig.. Har min sista dag imorgon - känns lite konstigt men väldigt skönt!



Njut på av ledigheten nu och lycka till på din sista ansträngning David!



Snart ses vi! Och det är på tiden tycker jag! Ni har varit borta alldeles för länge nu ;-).



Massa kramar

2010-06-22 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0