stenhårt plugg

David var idag uppe med tuppen och det resulterade i att han fick åka via Southport, det går inga bussar tidigt på morgonen, den första Uni-bussen går halv åtta. Han har haft ett excel test som enligt honom gick bra. Själv har jag tagit Uni-bussen idag två gånger men bara spenderat ca 15 minuter på campus, först hämtade jag min uppsats på en tute och nu har jag varit på "final exam tips" för Consumer psychology. Det verkar inte vara ett alltför svårt final exam, så jag känner mig ganska lugn.

David har sovit hela eftermiddagen, skyllde på att han var uppe tidigt (6:15)...



Se så söt han är när han sover... det syns ju tydligt att han har pluggat hårt!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha! jag gillar den där plugg-stilen, den brukar jag också köra på och det brukar funka bra. Jag har bara en fråga som jag länge funderat och grubblat på.. vad är en tute?

2010-06-04 @ 11:08:56
Postat av: Tompa

Där känner vi igen honom...precis som på gymnasiet! :D

2010-06-30 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0