Tandläkarväder

Idag har inte Surfers visat sig från sin bästa sida... Allt ihop är mitt fel eftersom att jag är ledig och vill ligga och sola på stranden, men ingen är gladare än David som pluggar Micro;)



Det har blåst och regnat sidledes hela dagen och vi har suttit inne och lyssnat på Söndermarken och förstått innebörden av tandläkarväder...

Vi trotsade regnat på eftermiddagen för att ta en tur ner till Gloria Jean's för en Flat White, man blir blöt även om man bara går 10 meter.



Jag har nu varit ute och joggat en stund på stranden men det var jobbigt vill jag säga, sanden är så mjuk att man flyttas ett steg tillbaka varje gång man tar ett. Sen hjälpte det ju inte att de blåste så mycket så att jag knappt kom fram alls... Men ruskigt bra rumpträning;)

Kommentarer
Postat av: Chriss



Usch då! Kan berätta att det är 24 grader i Stockholm och strålande sol! ;)

2010-06-23 @ 10:38:10
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0