I got mail

Det finns vänner och så finns det Emma, den finast vän en tjej kan önska sig. Jag hittade en liten rosa lapp i brevlådan härom dagen där det stod att jag hade ett paket att hämta på posten, en födelsedagspresent!
Jag fick det bästa av Sverige i ett grönt kuvert och nu har jag flera dagar att njuta av härligheterna (chokladen kanske tar slut ikväll)
kuvertet hade ett stort hål och jag antar att de har kollat efter otillåtna "grejer" om det var en del av innehållet så är det i alla fall bort nu...
Nu måste vi kila ner och hämta tvätten innan nån annan gör det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! vad bra att det kom fram! Synd bara att de hittade plantorna som jag skickade med ;)

Visst är det kul med paket, jag fick ju också en mycket fin present från landet långt borta på min födelsedag, och det blev jag så glad för!

Hoppas att det smakar gott och att du bläddrar sönder cosmopolitan! Du kan ju dela med en kaka eller något till david om han är riktigt snäll...

Pussar och kramar!

2010-03-29 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0