Morgon på guld kusten

Sitter nu utanför min tute och väntar på min grupp i campaign strategies och eftersom att man inte kan lita på bussen måste jag alltid vara här ca 45 min innan. Jag sitter liksom längst ner på uni området så det är inte allt för många om passerar så det är lugnt och skönt.
David sover nog fortfarande hemma så jag får väl åka hem sen och äta lunch och försöka hinna med nån timme på stranden innan det är dags att åka tillbaka igen.
Morgonen här på guldkusten är stilla, det är som att det är lugnet efter stormen. I Surfers sitter de riktiga originalen och dricker sitt morgonkaffe på kaffebarerna och det är en och annan äldre dam ute på morgonpromenad i keps. Måste tänka på UV strålarna...
NU kom Jodi i min grupp så nu måste jag prata med henne...

Kommentarer
Postat av: Chriss



Åh, låter som en riktigt bra start på dagen, önskar att jag också kunde sitta ute! Har köpt balkongmöbler och snart dags för den där dyra fina kaffebryggaren - du vet vart du måste komma och hälsa på när du kommer hem ;).



Våren är faktiskt på gång i Stockholm nu. Igår var det runt 2-4plusgrader hela dagen och jag har sett som max 8plus uppmätt i stan. Snart är det dags för vårkläder och solglasögen! Miss you! Hälsa D!



(Om jag får önska skulle du kunna göra texen i inläggen liite större, ganska så smått **)



Puss!

2010-03-26 @ 07:58:12
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bättre?

2010-03-26 @ 10:10:13
URL: http://seasiders.blogg.se/
Postat av: Chriss



Perfekt ;)

2010-03-26 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0