Plugg, plugg & plugg

Nu har vi klarat av ännu en dag i plugget och helgen kommer fint efter imorgon...
 
Det är mycket just nu och det verkar som att jag har grupparbete i varje kurs plus alla andra individuella prov och uppgifter. Det var kul att skriva media releaser i alla fall och det är en mer praktisk inställning här så min tutor gick verkligen igenom steg för steg hur man gör. Ska skriva en i helgen nu om nån ny brandbil de ska få hit men det blir nog bra.

D har kommit på att han ska kunna sjuttioelva grafer och är lite stressad över det och han har inte ens börjat sina tutes än så vi har en del att stå i på dagarna.

Jag fick vänta på bussen som aldrig kom i 25 minuter i ösregn idag under min andra vända till skolan för dagen (jag kom 10 min sent) Det var en värdelös föreläsning också så jag kunde lika gärna ha stannat hemma, alla gick under rasten men jag stannade kvar när jag ändå hade åkt dit.

Dagens höjdpunkt var lunchen vi åt i Southport som är ett samhälle närmare skolan på dekis. Det känns liksom lite nergånget och affärerna var tråkiga men vi åt en god lunch bestående av kyckling. D åt en curryvariant och jag nåt med nån sötsur sås. här ville jag nu lägga upp en jättesöt bild på David men han samtyckte inte så för husfridens skull så låter jag bli.

Ni får istället se den fantastiska minivarianten av bokrean som vi kollade igen lite snabbt, inga spännande titlar och mest matlagning. Eftersom att vi redan är mästerkockar och inte har nån ugn så tyckte vi inte att det var något för oss.


Skulle bara bli ett litet kort inlägg men nu har ni fått en update

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Chriss



Ni är himla duktiga :)!



Men se här! Fina mellanrum och allt i inlägget :P

2010-03-12 @ 14:01:09
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Chriss



Oh lala, jag ser nya Entry headers ;)

2010-03-15 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0