SOL!

Vi vaknade till en klarblå himmel och skyndade ner till stranden för att få lite sol på våra numera bleka näsor. Tog ett dopp i det svalkande havet och tittade på alla som simmade utanför flaggorna och fick en utskällning av livvakterna.

Lunchen bestod av en enkel bondomelett innan det var dags för mig att åka tills skolan, David var ledig idag men jag hade en timme med media relations men jag kunde likagärna ha stannat på stranden för föreläsningen var crap. Imorn ska vi skriva media releases så det blir nog roligare.

D mötte mig vid bussen när jag kom hem igen och vi tog en lite tur på stan. Vi gick hem och letade rätt på kodern till våra bankort så nu har vi använt dem också och köpt mer pengar till våra mobiler så nu kan vi messa er igen. 

Dagen höjdpunkt var ändå min 30 min massage som skulle trolla bort min fruktansvärda huvudvärk. Tjejen fick jobba rätt hårt med mina stela axlar men det känns faktiskt som att det blev bättre. Men jag måste duscha nu snart för hon kletade in mig i en massa lavendeldoftanden olja. 

Nu blir det MKR, de är inne i finalveckan nu så det är så spännande att se vem som blir mästaren i köket!

Det var kul att prata med er igår även om vi inte hann med alla, nästa månad är det kanska just din tur så stay tuned for the lucky call;)  

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad underbart med sol och bad! Jag vill också! Men vi har faktiskt också haft sol och plusgrader, jag blir så lycklig! Jag fattar inte vad klockan är längre eftersom det är ljust ute ända till kl sex nästan, så när klockan är sex och det börjar bli mörkt så tror jag att den bara är fyra. Mycket förvirrande...

Puss och kram

2010-03-09 @ 23:19:20
Postat av: Chriss



Guud så skönt :)! Och våren är faktiskt på g här hemma nu. Iaf som det kändes idag - +grader och smält snö (tom lite fågelkvitter, men det kan ha varit svampen...).



Date på skype snart!



Be a good student!



Puss!

2010-03-10 @ 21:52:45
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Chriss



Guud så skönt :)! Och våren är faktiskt på g här hemma nu. Iaf som det kändes idag - +grader och smält snö (tom lite fågelkvitter, men det kan ha varit svampen...).



Date på skype snart!



Be a good student!



Puss!

2010-03-10 @ 21:52:54
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0