Soul

Nu har solen börjat titta fram men det är en cyklon högre upp på kusten så det blåser något fruktansvärt.
David har suttit hemma och pluggat på förmiddagen och jag har vart i skolan för kampanjmöte med min parti LNP. Vi ska föra en politisk kampanj och jag är kandidat Ariel Bay Caine för Mermaid beach. Verkar väldigt avancerat men jag ska hålla er uppdaterade, har just nu bara bestämt kandidatnamn och tagit en kampanjbild för första media releasen. Sen ska tydligen smutskastningen börja mellan partierna men det återstår att se...
Vi ska snart åka med 3 bussen tillbaka till Uni för kvällsföreläsningar, trevlig fredagskväll, men nu har vi suttit och studerat Soul, skyskrapan som de bygger här och den har vuxit 5 våningar sen vi kom hit. Man kan köpa en lägenhet där och penthouse är fortfarande ledigt, Vinner vi på lotto slår vi till!

Kommentarer
Postat av: Chriss



Köp en rejäl våning så jag kan få ett eget rum :)

2010-03-19 @ 16:26:56
Postat av: Chriss



Jag är också en trogen läsare, kikar in varje dag :)



Har ni hittat något gott presso-kaffe än??

2010-03-21 @ 00:45:00
Postat av: Jenny

2010-03-21 @ 05:15:58
URL: http://seasider.
Postat av: Jenny

Njaa... kaffet funkar men det är ingen höjdare, vi detoxar!

2010-03-21 @ 05:17:15
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0