Good Morning Sivers & alla ni andra

God morgon!
Sitter och väntar på min grupp i marketing i biblioteket, men en av tjejerna ringde just mig och meddelade att hon var på väg.
Nu till väsentligheterna vad gäller mitt sätt att skriva, att jag skriver Guld kusten beror på att här heter det ju Gold Coast och det är särskrivet, jag försvenskade det lite bara:) Sen är det då tvärtom med Beachbabes som jag skrev på svenskt sätt men på engelska, det är väl ändå ett vedertaget uttryck på svenska också eller?
Med det vill jag säga att ni på Sivers som har åsikter är mer än välkomna att ge mig lite feedback på mina inlägg! Jag arbetar med symmetrisk kommunikation och vill gärna veta vad ni vill veta eller vad jag ska skriva om.. Jag hoppas ni har en bra morgon där vid frukostbordet hemma i Sverige och att ni uppskattar den lilla underhållning jag kan tillgodose.
Det jag kan berätta om dagen är att den börjar alltid på måndagar med att vi blir väckta klockan 6 av att varuleveransen kommer till shoppingcentret där vi bor och vi hoppas att Wollies får kyckling idag för igår var den slut. Det kör runt med åtminstone 10 truckar och tutar på varandra och tömmer glascontainrar. Jag gick upp vid 6:45 efter att jag hade legat kvar i sängen i protest (borde gått upp vid 6 för då hade jag varit piggare nu) Min gruppmedlem sa just att hon gick upp vid 5 i morse så tji fick jag.
Helgen har vi spenderat med att fira min födelsedag på lördagen (då det var lite tid till det i veckan) Vi var och shoppade i Pacific Fair på förmiddagen åt mig men det blev åt David. Det är så underligt det där när man ska handla till nån speciell och man bara hittar grejer till den andra personen. På eftermiddagen spenderade vi några timmar på stranden innan de var dags för den långa Skypekvällen med alla nära och kära.
Söndagar är ju vår pluggdag så igår pluggade vi mycket duktigt nästan hela dagen.
Nej nu måste jag plugga lite så att jag inte verkar slö!

Kommentarer
Postat av: Chriss



Åh vad mysigt det ser ut hos er, playa del sol! Ah, gud så härligt!



Haha, det enda jag är riktigt sugen på är mer bilder, kanske från skolan, beachen, hur erat hus ser ut och omgivningarna. I love pictures!



Ok, ja Vapiano finns lite överallt. Jag åt pastan med scampi, pesto och färsk spenat, inte dålig den heller!



Fick du något i födelsedagspresent?



Kramikram!!

2010-03-29 @ 08:51:57
Postat av: Niclas

Hej! Hoppas att ni har det bra! Haha David, det är dags för Skypedate då jag tydligen inte ingick i "nära och kära" : P



Jag vill veta mer om människorna ni träffat! Vilka människor är givetvis valfritt (som i Östersjön), men remember our deal Jenny... : P



Kramar Niclas

2010-03-29 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0